ThroughALensFlareThroughALensFlare

Main News Audio Favorites Reviews Stats

Contact Info / Websites

Wow...

2008-04-10 08:48:30 by ThroughALensFlare

I haven't been on 'Grounds in a while... (Sigh)... I dunno if I'm coming back, either... Perhaps later on in the year.

-TaLF


Music

2008-02-05 22:10:46 by ThroughALensFlare

Yeah... I finally have something up on NG, which makes me feel half-proud. It's eh... decent. No one really votes on it, but we'll just have to wait, won't we. As for the works, Anybody But You actually had some thought before it, and Why Can't We Be had no thought whatsoever and was just sung in the dark in front of a bookcase. Both recorded with a crappy mic and Windows Movie Maker... :)

-TaLF

Music


New images!

2008-02-02 20:21:11 by ThroughALensFlare
Updated

Okay. Finally... I changed my ever-old Green Blood images, seeing as that's a Flash that I'm never gonna do... well, yeah. Also, I recorded something... Beware, it sucks. So, I dunno when (if) it'll be up, but, it's really the first time I've sung for something, with a purpose. Well, not really... I didn't exactly have a purpose... Oh well. And... this is getting pointless.

-TaLF

New images!


Well...

2008-01-26 23:35:42 by ThroughALensFlare

I've recently been thinking a lot, and quietly, my enthusiasm to do the Green Blood thing got swallowed by a wave... But, I can't draw anyway, so, it wouldn't really matter... So, I've resigned to be full-time reviewer. Anything you want reviewed, send me a PM, and I'll review...

Thanks,
TaLF

Well...


Status Post

2008-01-04 10:01:08 by ThroughALensFlare
Updated

So it's been like two weeks since I've decided to work on the Green Blood flash, and I've finally started making small pieces of it. But, since I'm like dead-tired/sick I dunno how fast this is gonna go up. Mainly for two reasons: I have no idea where the hell I'm gonna go with this Flash, and of course, that I have Flash 4, which is not compatible with any of the CS3 stuff. (I can play it on CS3, but CS3 stuff won't work on it.) So yeah, basically, when I finish the Flash (err... if ever) I'm gonna get screwed over with the preloader... But, I dunno, that's not till later. So yeah...

-TaLF



Nothing really matters, anyone can see, nothing really matters, nothing really matters to me. Yeah, so I quote from Queen... so sue me for it. Won't get anything anyway. My decision is to make the Green Blood flash... Banners and pics for that should be up soon. Happy Newgrounding!

-TaLF


The Countdown

2007-12-19 15:13:52 by ThroughALensFlare
Updated

Ok... yeah, I'm really really sorry about complaining that I had an old Flash. There's no Flash here (I'm, as my friends and I call it, in Hell, so no, I'm not at home) and it's so freaking boring. And the Photoshop here is really good, but it's really bitchy and has missing components. Although, what it does have works really well, thank you gods of photoshop. I swear I will start using my stupid Flash four more often. I really do! I freaking swear on my iPod... and if you know me, you know I'll die without music. I might do a poem-flash. Perhaps off of "Green Blood." Ok, no, I won't swear on my iPod. Cause I might forget or have stuff to do, and then Lenard might take my iPod away. Of course, I'd bite him... Anyway... 'Till later.

Over-and-out,
ThroughALensFlare

PS: New banner and image up. Woo-hoo. Counting down the days in hell. Today, there's what... hmm 5 left?



This is just another stupid post. My life has not improved, but I am heading out to Milwaukee tomorrow. So yeah, I'm sorta happy about that. I doubt any flash will be out soon (if ever) seeing as the Flash I own is Flash 4, and it sorta kinda sucks...it doesn't even have shape tween. Ok, fine, it sucks a lot, and it's old. But yeah... So don't even expect flash from me.

Thanks much,
Lens.



This is just a post that I wrote cause my homepage was feeling lonely...Yeah, that sounded weirder than it should have...Umm...ok...

Right then,
Through A Lens Flare

(It's a photoshop effect, deal)